Ni läser ganska oregelbundet =)

Woy, så hade man tagit en öl igen =P Får fortfarande höra att jag går neråt i vikt. I like. Men är ju inte så konstigt när man är igång och har ett liv igen och är igång kanske =)

Tror no jag har gått ner en del sen jag dumpade the one and biggest asshole. Kollade på bilder från när vi var på semester. oh shit då var jag stoooor! Så då såg jag tillochmed själv skillnad, det gillar vi. Det är det bästa jag gjort i mitt liv så var det att göra slut där...Att han sen påstår att JAG gjorde HONOM hemlös fick mig bara att börja gapskratta. Men nog om honom i denna blogg =D

Helgen var både fantastisk och en del dramatisk.Tänk att få höra av en riktigt dramaqueen att man är arrogant, falsk, otrevlig och fruktansvärt självupptagentill att sedan få höra av en bästa vän att samma dramaqueen säger att man är osäker och det ena med det tredje...då tänker jag  bara: Tänk att va i den åldern och så osäker och missnöjd med sitt liv...Stackars människa...

Jag har det helt fantastiskt, men dra åthelvete vad jag fick kalla fötter när jag såg att annonsen på jobbet var borta...ska verkligen försöka göra ett försök..Måste ha nåt eget...Jag måste bara ha lite koll först. Ska ägna morgondagen åt det...det sa jag igår med...uff ibland skulle jag vilja slänga mig på golvet och va barn igen!

Fredgas var det fest och utgång och lite smådrama, men bäst var iaf Aimars takterass. gris vad jag vill ha den!
Lördag var det eurovision-fest hos henrik och tack och lov följde jag med Siri till ballroom och är glad jag slapp det värsta kriget...jag hade kul..... =D

Och mys på söndagen. Riktigt mys! Blev glad...mer glad än jag trodde faktiskt...men nu blir det visst lugnt en vecka...lite ansvar ska man ta när man har någon som behöver en =D Duktigt det tycker jag. Minder impad över att vedkommande försökt slå in sin dörr med en brandsläckare för tappad nyckel...gott det inte lyckades vare sig med det eller krossa balkongdörren...

Nu blir det sova och imån jobbsök och förhoppningsvis motion. Dags at starta igen!

Puss på er ni som strålar =D

MEN: Höll på attglömma att berätta det sjukaste...Jag ska ibland vara glad jag lever! Till att börja med ska jag rkänna att stavanger-dialkten är det porrigaste som finns tror jag. Iaf träffade en kille utanför ballroomi lördags, Och det första fröken frida slänger ur sig är: Hur vet jag att du inte är självmordsbombare...hm, glad han bara skrattade... =D

Nu trillar ögonen ihop och jag ska lägga ner daorn! går återuppta detta imån ;)

Natti allaänglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0