så jävla fint då!

Där var droppen liksom...nu skulle jag utan problem kunna skrika rakt ut eller slänga nåt hårt i väggen! Inte nånstans kan man sova här utan att bli väckt 39495 gånger per natt! Är så trött så jag skulle kunna storböla raktuppochner. Det enda som hindrar mig är Thia som sover i rummet bredvid och att jag ser så jävlig ut dagen efter jag har gråtit...men åandra sidan det gör man ju när man inte får sova heller....

Ja så skönt att man kan stänga dörren om sig...ett privatliv var det ja...ja det hade ju varit ännu bättre om ingen i huset visste hur dörren öppnades bara....ÅÅÅÅÅÅÅH!

LÄGENHET NÄSTA! Annars kanske jag bara bosätter mig på jobbet. Gud så skönt med en bergenstur. Nu ser jag ännu mer fram emot det!

förlåt, jag var tvungen...gråter en skvätt och ska se om jag kan somna om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0