seventh heaven?

hmm ja blev väckt fem över åtta som avtalt. fint fint, men trött som en liten gris. Kom mig upp, provade hela garderoben och gav mig iväg...var på uppmöterummet tio i tio. Nervös? mmm en aning =)
Tyvärr så vet man ju aldrig hur det går, men den som lever får se, och blir det inte som tänkt så blir det på annat vis! Min lycka över att leva kan genomgå ett nej och jag tror på livet ändå =)

Även denna dagen har varit fylld av smspip på telefonen, eller ja, iaf förmiddagen, och så bestämde vi att han skulle hämta mig och att jag skulle åka med i lastbilen. Så idag har jag varit med och asfalterat vägar i Oslo. höhö både tufft och manligt. Och var han inte fin i orangea reflex-vägarbets-kläder, så säg....

Mest imponerad är jag över hur länge jag faktiskt klarar mig utan mat, trots att jag idag hade en näradödenupplevelse,när jag stiger upp åtta på morgonen och äter första gången kl tre! haha han trodde inte på mig när jag sa att jag kan lätt bli tjurig pga av för lågt blodsocker. Oj oj, han skulle bara veta. Det lär han märkar när vi känner varandra tillräckligt väl =P Glada blev vi när han lyckades byta ut sin nattvakt och precis när vi bestämt oss för att åka och äta på bislett kebab, så ringer hans telefon och likförbannat blir han tvungen att jobba natten med. Vi får baa bli överens om att inte göra upp planer för nåt som helst. Både hans och mitt jobb verkar ha makten över oss =P

men men, kanske hinner ses imån med. You never know =)

Nu ska jag ringa lilla Johan och se hur han mår. Önskar att alla mina vänner och familj kunde få må som jag gör precis nu. Varje dag är en lycka, och för varje dag som går så är jag en dag närmre ett eget hem och ett privatliv! Är så det kittlar i magen när jag tänker på det, och känner att skrattet är nära =)

god kväll och natt alla kära vänner och släktingar som är här och läser =)

Och så hivar vi in en halvdan bild som sett genom backspeglen där jag suttit på röven halva dan:



Ser ni den orangea pricken i backspeglen? Det är en trevlig prick =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0