snart ledig =)

Har haft en bra dag! Kanonfolk på tåget och turen gick relatvit smärtfritt! Andreas och jag har det ju bara för muppigt kul! Vårt interna smil tar priset! hahaha. Och imån ska jag ta mig en tur till Otta och sedan inne i Oslo igen vid kvartöver tre! Ska jobba halva vägen med Nanna, det blir bra! Känner jag oss rätt så blir det mer vansinniga skrattanfall och hysteri än sålda pölser och lefser, men vad gör det när vi är lika glda för det!?

I helgen blir det väl en liten fest med Aimar tyckte jag det lät som, annars har jag inget planerat alls. Jag ska ligga på soffan och möblera min nya lägenhet i mina tankar, och när det är klart ska jag möblera om! och igen och igen och igen! Tänk när man får upp alla sina saker och kan flytta in i ett helt eget hem! Känns overkligt. Med tanke på att et är nåt jag velat sen jag var 15, och det inte blir verkligt förrän man är nästan 24 liksom...ja ja livet blir inte alltid som man tänkt sig, och ändå njuter jag fullt ut!

Att inte killar går att förstå sig på börjar man ju vänja sig vid, så orka lägga energi på det! det kommer när det kommer, och fram tills dess ska jag njuta av Me, myself and I och mina älskade vänner =)

Ska planera in en inflyttningsfest med med pompa och ståt! haha fyfan som jag längtar! Inga överdjävliga katter, ingen trist stämning, om jag inte själv väljer det förstås, men i min lägenhet ska det bara lukta hemma och lycka och kärlek och trivsel =D

Nu blir det sängen! en dag till på jobb....jiiippiii =D
nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0