Tröttheten har legat som ett dis runt mig idag...

Ligger nu utslagen i sängen efter en långt, trött men bra dag =)

Trodde jag skulle krevera när klockan ringde imorse...Kvart över sex. Och sovit vansinnigt dåligt. Blir väl så när man flänger runt i varenda rum som är i huset beroende på var det är ledigt. Tog lång tid innan jag väl lyckades somna. Blev sedan väckt en timme senare av sms...somnade om efter en stund och vaknade sedan flera gånger hela natten, regnets smattrande, telfonens pipande, värmen och brist på syre i rummet, eftersom jag stängde förnstret för hunden skällde här utanför inatt. Sex koppar kaffe innan vi ens var på nesbyen. Ca 2½ timme från Oslo...först på ål när vi skulle över i det andra tåget och hem igen var jag någorlunda vaken, men det gick snabbt över när jag inte hade ett världens skit att göra på typ hela turen.
Då var det gott när den var över ska jag lova. Hem och äta lite och landa på soffan...

Sedan bestämde vi att ses idag med. Satt och övervägde en timmes busstur, eller om jag skulle våga mig på att ta bilen och bestämde mig för att jag hellre sitter en timme i bilen för att jag kört fel, än att sitter med en döende mp3-spelare på en svettig buss. Sagt och gjort, hopp in i duschen och sedan iväg, och dra på trissor jag klarade att ta mig helt till andra sidan byen utan problem! (Dock med telfon-vägledning lite över halva vägen =P)

Låg på sängen och pratade och pratade en ganska bra stund, och så bara tvärslocknade vi båda två. Sov väl i typ två timmar, och vaknade av hans telefon när han skulle iväg och jobba igen... =)

Men hem klarade jag mig helt själv! =D (Kan dock tillägga att det blev inte samma väg som jag tagit dit, men var flink nog att klara det galant, och vad jag vill mena var det ingen omväg ens) Körde bara genom centrum istället för runt, ute på E6an. Ibland är jag bättre än jag vet =)

Okej, nu blev hela texten i kursiv. Men det kan vi väl leva med idag? Det gick inte att få tillbaka med det enkla knapptrycket jag trodde, så idag blir det såhär!

Sov gott allihopa som ska göra det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0