Vi var aldrig kära i varann, det bara kändes likadant.....

Mycket tänka nu =) Satt precis och tänkte att det blir bra att bo själv när man är en sånhär funderare. Måste bara tänka mer positivt =D Får se om jag känner för att prata med honom imån. Lite ledsen blev jag allt, men vem vet hur dom tänker när man knappt förstår sina egna teorier?

Så pratade jag med Malin idag för första gången på skitlänge. Blev så chockad när hon svarade så jag bara: Nej men...heej! Pratade nästan en timme om allt mellan himmel och jord. Gillar henne, och blev jävligt glad för att hon svarade, har varit lite orolig sista tiden. Men nu var ju allt bra med henne iaf =) Hoppas jobb och allt faller på plats med =)


Har svårt att sluta tänka på mitt nya boende. OMG vad det ska bli underbart! Och så fick jag ju ha husdjur med, t.ex kameler och häst, men då ville dom gärna att jag gav besked först, om inte sa dom att om jag var sugen på smådjur kunde dom ju alltid skicka upp sina döttrar en stund! hehe

Sitter nu på hotellet i Bergen....Druckit ett glas vin och både njuter och har det lite småtungt. Inte allt som alltid är lätt samtidigt! Men i det stora hela har jag det överdrivet bra. Och för allt i världen skulle jag inte nån kille på jorden lyckas ändra på det. Möjligtvis ett litet fartgupp, men inget som skadar! Jag hoppas han vet det....

nähä, nu blir det en kvällscigg sen ska jag se om det är nåt kasst skit på tv som jag kan sova till!
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0