återigen lördag

hmpf, skrev ett långt intressant inlägg här och lyckades fumla bort det! bra drag... Hade vännerna på besök här igår. Malin, Kenneth, John och Jonas. Satt och spelade spel och snackade större delen av kvällen. Sen blev det en sväng till play och sedan hem =) Mycket trevligt! Har idag haft smulan här på en kopp kaffe. Himlans trevligt dock händer det aningens för sällan. Men det kan man ju ändra på om man får ur tummarna liksom =) Just nu ligger jag barapå soffan och försöker förbereda mig mentalt på att mor o far kommer hem ikväll. Slut på lugnet =) Nu ska jag skälla på mig själv så jag plockar fram dammsugaren. Ni skulle höra vad det kommer rassla i röret när jag dammsuger hallen! hahah, då är det kul att städa! =P tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0