blubb blubb...

Vet inte var jag ska börja... Var ute en liten sväng igår. Malin, Kenneth, Jonas och jag. Tog några öl och bara pratade och myste på Playbar. Fick tårar i ögonen flera gånger när jag tänkte på att det snart är dags att flytta. Fruktansvärt delade känslor. Skulle vilja samla ihop alla dom som betyder nåt för mig och bo nånstans med allihopa. Ibland kan jag ångra att jag flyttade till Oslo, av den enda anledningen till att man nu har vänner och ett liv däruppe som man saknar, samtidigt som man saknar livet i Kalrlskrona när man är i Oslo. Dock skönt att ha lite valmöjligheter kan jag trösta mig med =)

Dagen har varit full av aktiviteter trots att vi sov så fruktansvärt länge! Sov hos Malin o Kenneth inatt. Vaknade vid typ ett. Honkade i oss lite kaffe sen gick vi ut med Yazz (monstervalpen ;)) Och sedan efter lite promenerande blev vi sittandes på stumholmen och njöt av solen som strålade oklanderligt! Sedan gick vi tillbaka, spelade lite kort och drack mer kaffe.

Efter det var det dags för att handla tyckte Malin o Kenneth som fått pengar, så vi körde en sväng till lyckeby. Gic på rusta, jysk, elgiganten och willys och hade det rätt så mysigt. Skönt att bara komma utanför trossös 50-skyltar och se lite folk =)

Efter det var jag i listerby en sväng och såg till att grinola fick i sig lite mat =)

Imorgon ska Mammsen och jag på shoppingrunda. Vet dock inte var ännu men det visar sig =) På kvällen blir det ut och äta och dricka vin och pladdra som bara vi kan! myyyys! får passa på nu innan jag åker!

Nu är det nattidags!

<3

Jag älskar mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0