det var inte många...

gör slut på att då...

Nu är jag småfull igen...

Var mer igång innan, men Mellie blev mer berusad än jag. Trillade ner för en trappa och blödde från huvudet. Polisen kom först. Jag och Malin fick liv i henne men fick inte ta hem henne förrän ambulansen hade kollat läget. Såg lugnt ut och nu ligger dom och sussar i faderns säng.

Mycket dumt gör man på fyllan.Hur mycket är alkohol, hur mycket är desperation och hur mycket är berättigad verklighet? Och vad är isåfall berättigad verklighet? Tror jag ska försöka släppa allt och alla om man nu kan skriva så.........utom mina verkliga vänner, dom behöver jag, och älskar dom =)

Har tänkt mycket på min bästa Jonas ikväll, måste allt lösa sig snart! Det vet jag att det gör, just hang on in there! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0