död onsdag

Vaknade tidigt, liksom bakfull. bläsch. Somnade om en stund och vaknade av mess från Marlene. Blev en kanna kaffe med henne och lite skitprat. Alltid trevligt =) Synd man inte får betalt för att prata ditten och datten med kompisar, jag hade kunnat va rik...igen. Hoppas för allt i världen på Oslo nu. Hade varit skönt att få lite sysselsättning, och där man framförallt kan komma bort och tänka lite. Önskar fortfarande någon bara kunde tala om för mig vad jag vill med mitt liv. Man blir seg av det här. Hela eftermiddagen har jag bara fjantat omkring i lägenheten. Och ju minre man gör ju mindre orkar man göra...typ. Stor eloge(?) till mig som faktiskt fick diskat iaf innan far kom hem. Wow liksom! Nu ska jag hopa in i duschen och skölja av irritation och ilska och hopplöshet

Varför är det så? För att det är som det är när man inte kan styra känslor...

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0