ensam i min blogg...

men inte i verkligheten!

Förra vecka satt jag och grät hejdlöst praktiskt taget varje dag och var på botten av allt. Mådde bara skit. Men så kom Emma med sin Magnus på besök över helgen, och det var trevligt. Som straff för sina synder bjöd jag Magnus på en shot...det kan ju låta snällt, men det var det inte, för shotten var gjord av tequila, tabasco och säkert nåt mer smarrigt och har fått namnet brännmanét...inget som lockar tycker jag. Men efter det tyckte jag nog att jag gjort mitt för världsfreden den kvällen =P

Den här veckan har startat tokbra! Ser ut som att jag får tillbaka jobbet i NSB över sommaren iaf, och det kan va precis vad jag behöver! Har även haft klarblå himmel och strålande sol både måndag, tisdag och onsdag. jag har varit ute och gått och träffat folk och druckit kaffe och haft så riktigt mysigt bara! Känns som att livet återvände och mycket pga av att solen tittar fram och det ser ut som jobb-sitsen har löst sig!

På måndag ska jag till läkaren med och få mitt bekymmer löst hoppas jag =)
Kvällen har spenderats i sällskap av Jonas, Malin och Kenneth. Vi tittade på "luftslottet som sprängdes" Vet att det inte fått lika bra kritik som dom andra två, men jag som inte läst böckerna tyckte även den var kanon! Avslutade kvällen med ett par parti tärning...en onsdag och inte en enda öl...det gjorde vi bra. Malins och Kenneths flytt från playbar kan ha varit allas vår räddning =P

Nu ska jag mysa ner mig i rentvättade lakan och fortsätta läsa min bok och bara njuta av att må bra!
Nattinatt på er!


En kväll innan utgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0