Grattis till världens bästa Frida!

HAHAHAHAH! Skulle kunna skrika mig hes av ren genuin lycka! Fick reda på idag att jag fått tillbaka jobbet! Börjar förhoppningsvis innom en månad. Det är helt vilt vad känslorna har florerat i full fart i kroppen idag! Har knappt suttit still för lyckofjärilarna har kittlat i magen. Vet inte när jag skrev ett så här glatt inlägg i du gamla blogg sist!
Her berättat det för alla tror jag! Både dom som är intresserade och dom som bryr sig mindre...men jag delar gärna av mig för jag bryr mig =D Och ni som blir glada för min skulle tackar jag =)

Och lilla Kenneth som visste men inget fick säga....rävar är dom. Jaja, han sitter och dricker starka kaffe baileys och friska redbull/vodka i värmen =)

Får sända en liten tanke och en stor kram till Henrik med som genomgår ett helvet precis nu! Livet kommer inte bara med bra överraskningar *KRAM*

Vissa av er kommer jag sakna massor och andra lite midre, men eftersom det inte är för alltid så får vi försöka stå ut allihopa =)

Känner allaredan hur pengarna kommer att trängas på kontot.......*lyckorus*

Har köpt en flaska mousserande till ikväll som jag ska försöka slå in taket med =P

Trevlig helg mina goda vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0