halv åtta hos mig =)

Sitter nu och tittar på Halv åtta hos mig. Rätt kul faktiskt. Skoog som kommenterar bakom kameran får till bra gliringar mest hela tiden =)

Var på citygross tidigare idag och handlade. Jag gillar att handla. Minns innan jag flyttade till Oslo, Mammas och min höjdpunkt på veckan var torsdagar när vi hade storhandling =) gilla gilla. Dock blev jag något vansinnig när en kille som jag råkade få ögonkontakt med över salladen, synade mig uppifrån och ner, och sen praktiskt tagen förföljde mig från champinjoner, till krossade tomater och tillbaks igen. Fick ingen handlingsro utan bara susade raskt fram med kundvagnen och tog det jag skulle och åkte hem.

Lugnade dock ner mig ganska snabbt och sysselsatte mig en stund i köket där jag tjåtade ihop en pizza, bra blev det och nu är hon mätt och belåten fröken Frida =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0