igår för ett årsedan...

...Jag vet att klockan är över tolv nu, men för mig är det fortfarande idag...när M.flåkörde ner till skåne som en idiot för att hinna träffa E..för en sista gång. det gick inte. under det året vi var ihop var jag på lika många begravningar för hans skull som jag hitintills varit på i hela mitt liv...(För MINA kära, låg han i sängen hela dan första gången(och enda))så av alla dom gånger jag varit på begravning har hälften av dom varit för hans skull...säger det nåt om hur man kämpade? förmodligen inte för dom...nej just det....en mobiltelefon från 1800.... men en dator? pengar till hans röka? bensin till skåne? hyra? vi vet ju alla att han inte hade nån hyra dom sista månaderna? (för vi bodde ju ihop och snackade barn) vet inte ens varför jag skriver det här? varför bli bitter på nåt som varit? när jag vet att jag är så mycket bättre än det packet? Svaret är alkohol!

Har haft en tokbra vecka och ska fortsätta njuta av det i helgen =)
tack för ikväll J =)

Nattinuffsan som världens bästa Frak säger=)

Kommentarer
Postat av: jag

Frank ska det stå ju =) men det vet ni som är nåt =)

2010-03-06 @ 02:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0