jäger och ångest

Hmmm blev full fest igår. Då är man inte smart alltså, man kommer upp på krogen efter en trevlig förfest och minns första ölen och sen inget mer...ibland kan man ju undra om man själv är kapabel att ta hand om sig själv...men men, Malin hjälpte fröken frida hem när det var färdigdansat...uff jösses, denna alkohol, den är visst inte bra säger dom. Jag är benägen att hålla med!

Har smått ångest idag. Inte så mycket för igår egentligen, men för allt. Mest för framtiden tror jag. Försöker intala mig att inte tänka så förbaskat mycket utan bara njuta av det som är bra istället.. Jag försöker. Jag gör verkligen det. Men med hormoner i varenda vrå av kroppen har man inte alltid så mycket att säga till om. Det är rätt störigt.

Imån blir det besök hos doktorn. Det är minsann på tiden... Hoppas dom bara fixar allt lite snabbt så jag kan gå därifrån frisk och glad. Malin får följa med och hålla handen. Är glad jag träffat henne. Världens goaste =)

Kan ju bjuda på några sköna bilder från förfesten där vi spelade >"upp till bevis" det kan se ut ungefär såhär:


eller såhär:
hmmm läget o så? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0