jaha så var det snart helg igen!

Fick ett samtal från personalansvarig för kök och cefeteria innom landstinget idag. Sökte jobb där för ett par veckor sedan. Hon undrade om jag ville komma på intervju. Jag sa som det var: Jag vet inte.
Ska ringa Anne imån och höra hur det blir med NSB. Hade varit så underbart skönt att få komma tillbaka dit och tjäna massa pengar. Sedan kan man ju komma tillbaka hit och söka jobb på polenfärgorna som ska bytas ut och rustas upp. Såg i BLT häromdan att dom skulle behöva mera folk till nästa höst/vinter, så det hade ju varit helt perfekt! Precis ett sånt jobb jag vill ha ju, inbillar jag mig iaf =) Just nu hade vadsomhelst varit bättre än detta eviga ingenting. Så som sagt, ett samtal till Anne imån. Måste ju kolla upp det där med lägnheterna på Grefsen med. Annars känns det lite sisådär...Får höra av mig till lassarettet på måndag och ge besked. Måste ju även säga till Maria som är ansvarig innom äldrevården i lyckeby att jag nog får tacka nej till det. Hon sa ju ändå att det inte skulleb li mer än typ 8 veckor, för dom tar inte in outbildade vikarier mer än just över sommaren. Då har jag större chans på landstinget. Ja ja vi får se helt enkelt! Ett facit på livet nån gång ibland, tack.

Och så har Harrys och sliver nightclub öppnat i vår vackra stad ikväll, Så kan jag spå in i framtiden så blir det väl en kväll där i helgen.
Imån hade vi tänkt planera in en tjejkväll. Scrapa lite eller sitta med hårinpackning och gurka på ögonen och bara snacka skit i takt med att vinet får rena insidan ;P
Min stackars kropp, jag undrar hur länge den tänker hålla ihop =)

*Slänger in en bild med som man kan skratta åt nångång i framtiden när man ser ännu värre ut =P*
En glad skit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0