Måndag då =)

hmmm vaknade kvart i sju av klockan som ringde...oooh du härliga väckarklocka =P
Hoppade in i duschen och ringde sedan Malin för att försöka få liv i henne, eftersom hon lovat följa med till doktorn. Gick inget vidare =P Ringde då mamma, inget svar där heller, och började känna paniken komma krypande. Av nån anledning gillar jag inte tanken på att irra omkring själv på lassarettet med miljoner korridorer som ser likadana ut. Mamma ringde dock upp två minuter senare och det visade sig att hon var vaken, och klart hon kunde följa med. Hon blev dock panikslagen för att det var så ont om tid, men hon lyckades fixa till sig och såg både pigg och vaken ut när hon hämtade mig. Började med ultraljud, sedan fika och sedan tog vi prover. Trodde det skulle va värre men blev glad av att det knappt kändes =) Antalet främmande män som sett mina bröst senaste månaden är många! (av rent med mediciniska skäl om någon skulle misstolka)

Sedan blev det en sväng till Listerby. Fick den höga äran att hjälpa till att storstäda kök. Hade väl dock rätt så trevligt och var vid gott mod fram tills diskmaskinen gav upp och började spruta vatten hejvilt. Grannen kom till undsättning och hittade kranen...men inte fan vill maskinen starta sen iaf, så den åkte ut. Ägaren var måttligt road...Jag erbjöd mig att diska men han frustade mest....Sedan blev det lite mat och slapp i soffan, och nu sitter man hemma, i en helt tom lägenhet. Det är skönt. Mycket skönt!

Nu ser det ut att bli kvällspromenad med Malin och Mellie för att sedan sova som en klubbad säl så man vaknar pigg och utvilad och kan dricka kaffe med Frank och kanske en morgonpromenad då, om solen lyser och vi känner för det!

summa-summarum: Bra början på veckan =)


Dessa flickor, dom kan festa ihop, det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0