måndagkväll

Jaha, då var snart veckans första dag över. Började med att sova länge, i vanlig ordning nuförtiden. Men tog tag i en låång morgonpromenad. Var ute och gick i lite drygt en timme, och eftersom jag glömt min mp3 i mammas bil fick jag vackert knata på i takt till radions brus i mobilen =) Men jag tog mig runt bryggareberget iaf. Kom hem och tvättade en maskin tvätt och åkte sedan till Jonas för en kopp kaffe. Ett tack till lilla Malin som ringde och var orolig för att jag varit så låg igår. Skönt med vänner som bryr sig på riktigt. Dock är det ingen fara med mig för tillfället. Lite smått orolig och förväntansfull inför flytten bara och har ju en del att tänka på, men för övrigt om man bortser från min rastlöshet så tror jag det är rätt bra med mig.

Har mer och mer börjat fundera på en resa till hösten. Nåt exotiskt roligt och givande resmål eller en kryssning kanske? Ska se hur mycket man lyckas spara nu i sommar så får vi se vad hösten har att erbjuda. Först och främst ska vi väl se om jag ens kommer tillbaka. Man vet aldrig vad man beslutar sig för. Och för den delen kom jag nu på att jag måste ringa skattekontoret och höra vart mitt skattekort har tagit vägen...Vilken tur jag kom på det. Det får styras upp i morgon!

Ikväll misstänker jag att det i vanlig ordning blir film och slöa hos Malin och Kenneth. Kanske vi rentav får till en liten promenad med. Det kan behövas eftersom jag ätit pizza idag ;)

Tjillevippen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0