missinassen

Jag fattar inte ens varöfr jag är vaken? Klagar hela dagarna över att jag är trött men får väl skylle det mesta på mig själv även om jag inte gillar det....

Var en sväng hos Malin och Kenneth och glodde på film. Rätt gött att bara sitta i lugn och ro med gott sällskap utan att göra nåt vettigt. Såg filme road trip 2, (tror det var tvåan iaf) Och det enda roliga vi fick ut av den var ett nytt ölspel som ska testas i veckan! hehe Det går ut på att man ska kasta pingisbollar ner i ölglas och när man träffar en boll i motståndarens glas så ska motspelaren dricka upp ölen. Så är man då pricksäker kommer motståndarlaget bli sketfulla, i mitt fall skulle vi nog lika gärna kunna ha vatten i glasen för ölen kommer bli avslagen innan jag träffat =P heheh men iaf, kan va kul att testa!

Veckans inköp: Pingisbollar!

Nu är det dags för en kopp te och dagens sista cigg, sen ska jag trycka ner mig själv i sängen och hålla för ögonen tills jag somnar och inte kan protestera. Har en del telesamtal att göra imån med

Glöm inte det snälla Frida....

Nattinatt alla =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0