möjligheterna för framtiden är gränslösa!

Helgen har varit mer än sjuk...men alla överlevde den ändå =)

Nu stökar jag med att beställa nytt skattekort så jag kan börja jobba inom en månad. Är spänd av förväntan. Det bara ska bli en bra sommar, I can feel it =) Jag längtar så det värker samtidigt som jag är lite nervös för att flytta ifrån mina änglar här nere, men som tänkt var så är det inte för alltid. Vi får se hur det blir till hösten...

Har hunnit med ett par koppar kaffe trots att vi sov för jäkla länge idag, men nu är det dags för en snabb dusch och sen promenad bort till mor så jag kan vattna hennes blommor, sen måste jag nog iväg och handla. Kyl och frys ser tråkiga ut och då är det inget kul att laga mat! =)

Ha en fin dag i solskenet alla go´vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0