natt...

Varför ska det va så svårt att förflytta sig från soffan till sängen?

Gick ner till Malin och var inställd på promenad...hmmm tog av mig skorna och blev bjuden på kaffe. Hamnade i köket med mellie och malin, medans kenneth och hans bror kopplade in högtalarna...Fastnade i snack om allt och ingenting. Vikt, bröst, barn...amen ni vet allt som man brukar prata om tjejer emellan =P Fick en del goa skratt. Dessa flickor alltså. Men om vi bara vinner några miljoner så ska vi nog aldrig mer banga...road tripp sverige runt, som t.ex: Hundpsykolog? Polis? Modell? eeeehm heheh som fan!

Nu ska jag motionera in till sängen. Kanske skulle köra "höga knän" genom hallen? det måste ge mer än att bara gå helt vanligt? Men för grannfridens skull kankse jag väntar med det tills jag stiger upp imån....

God Natt Nu Då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0