rubrik...

Var ute och åt på Michelangelo med Mia och Lina igår! Supermysigt och knallgo mat! Drack lite vin och pratade om det vi är bäst på! hahah. Gick sedan vidare och tog en rom&cola på playbar. Satt där och pratade vidare, fortfarande om livets stora och små bekymmer. Efter en stund kom resten av gänget. Malin o Kenneh gick hem lite tidigare för hennes mens var slut...tihii Vi kalasade vidare och hamnade på o´learys där vi skakade rumpa en stund och skrattade åt folk!

Råkade reta upp Jonas lite med...var inte meningen. Ville bara inte han skulle bli ledsen jue...sms när man har fått i sig lite är inget bra alls. Jag lyckades låta bli! Blir aldrig nåt smart man skriver ändå.

Idag är jag småseg. Och rastlös...funderar på att sova bort resten av dagen...inte bara för att jag är bakfull utan för att jag bara känner att jag inte orkar vara vaken. Orkar inte, vill inte tänka mer...bry mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0