snart ska jag få jobba!

Efter denna helgen har jag lyckats övertrassera båda mina konton, så nu är jag ovän med mig själv, men har iaf haft en riktigt bra helg! Njuter av all vaken tid jag kan med mina vänner. Kommer sakna dom nåt enormt när jag är i Oslo, samtidigt som jag längtar som en tok för att få börja jobba! Vill jobba nu! Mycket och ofta. helt fantastiskt att man kan hitta ett så vansinnigt roligt jobb med bra kollegor!

Söndagen sov vi bort större delen av dagen, Men sen i eftermiddags så var jag och pappa hos Kenneth och Gittan. Fikade lite och uppdaterades lite grann om allt och inget. Kvällen tillbringades i Malins och Kenneths soffa med pizza, läsk och ostbågar. En riktig svulla-kväll, men mysigt har vi det alltid. =)

<3 Vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0