Sol och lördag!

Så var det lördageftermiddag. Bjuden på fest ikväll, men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på. Man kankse bara skulle ha en kväll hemma? Slippa bakfyllan imån och bara kolla på film eller nåt? Hmmm tåls att fundera på. Egentligen borde man nog det. Men åandra sidan bara för att jag har fått ett jobb så borde jag få fira=) Finns alltid en ursäkt för fest =P

Tänkte jag skulle ha en lugn sommar ju, och bara jobba, jobba och jobba i mängder, för att sedan komma hem till hösten och landa kanske =) Får se hur det går med dom planerna med järngänget i Oslo =) Jag trodde inte att det skulle kännas SÅ HÄR bra med att åka tillbaka, men änsålänge har jag ingen ångest för att lämna Karlskrona. Det kankse är det här jag har väntat på? Det kankse inte är Karlskrona som är hemmaplan längre? Även om jag trivs, så hade jag väntat mig lite mer tvetydiga känslostormar i kroppen, men än sålänge känner jag bara glädje och spänning och ser verkligen fram emot det =) Måste det för allt i världen hålla i sig, helst hela sommaren! =D

Nu är det väl dags för att hoppa in i duschen och tvätta ur hårspray från gårdagen och sedan invänta klockan för att se vad denna soliga lördag har att erbjuda =)

BTW såhär såg det ut igår med tre galna tjejer:

Kan säga som så att det var inte Mellies kväll...stackarn=)

Det var det so far =) kommer jag på nåt mer kul så lär jag väl dyka in här igen och blurra =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0