svampstuvning....

Då var det tisdag och jag har haft kära Marlen på besök hela förmiddagen! Somnade vifd halv fyra inatt men visste ju att jag skulle bli väckt vid halvnio. Sms-signalen kan väcka en död, Så nästan pigg steg jag upp och satte på åtta liter kaffe =) Helt underbart att sitta och spy skit över allt och alla med henne. Vi liksom bara skrattar bort all världens bekymmer och tröstar oss med att vi har varandra, som dom säger: Life is a bitch, and then you become one.....

Nu ska jag sätta lite fart, vika ihop tvätten i badrummet, diska upp från igår och sedan ta en dusch. Så ser planen ut änsålänge. Lagom till det är gjort är det väl dags att laga lite mat till far kommer hem från jobbet. Jag undrar om han kommer att återgå till stekt korv, pyttipanna eller mackor när jag flyttat om ett par veckor?
Jo jo, det återstår att se.

Efter regn kommer solsken och det stämmer ypperligt idag! Jag måste köpa nya skor som jag kan prommenera i. Ryggdjävlen och höfterna protesterar näst intill högljutt efter långa promenader nuförtiden. Känner mig som en pigg 80-åring, men skyller helst på skorna och ser gärna att ni nickar och håller med? ;)

Sätt fart nu Frida!

JAAAAA SKAAA!

T
yp såhär ser M ut när vi inte dricker kaffe! hihi
min vackra vän!! <3
 Härligt är det! <3



Kommentarer
Postat av: M

Thanx babe! Underbart kort, verkligen..! Kunde ju försöka skylla på vinet, men jag tror inte att jag ens hade börjat dricka när den bilden togs.. Jag saknar henne, hon den där glada jag. Jaja.. Glad att jag har dig i alla fall! Love U!

2010-03-23 @ 14:07:50
URL: http://vardagskaos.blogg.se/
Postat av: Jag

Den är underbar! Du är underbar =) Glad jag har dig med! <3

2010-03-26 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0