tacokväll i goda vänners lag!

började dagen lite lugnt och stillsamt och hade Marlene och Mia här på förmiddagsfika! Sedan blev det lite plockat här hemma och även ett par maskiner tvätt fick en omgång. Sedan ringde jag Malin och frågade om kaffet var färdigt där, så då traskade jag ner till henne för att hålla henne sällskap medans Kenneth gick till doktorn...läskigt, men hoppas dock allt ser bra ut =) Gick hem runt sex-halvsju och tänkte påbörja lite middag men näst intill såfort jag kommit innanför dörren ringde Malin igen och frågade om Jag och Jonas var sugna på Tacos. Absolut sa vi! Så jag mötte upp dom igen när dom kom från affären och så kom Jonas en liten stund efter! I vanlig ordning så fastnade vi naturligtvis med en kortlek. Lärt oss ett nytt spel som på ren svenska heter gurka. Fint va? Alla klarade sig dock ifårn att bli AUTOMATGURKADE. Rätt kul iaf, och för att sedan variera oss lite så tog vi en sväng om med fia med knuff mmm tänk det ni. När vi var små brukade vi köra utan knuff, för att vi inte skulle bli ovänner. Undrar om inte det alternativet borde provas av vårt järngäng med! Som tur var höll inte ilskan i sig sålänge iaf! Köpte en trisslott idag när jag skulle ha ciggaretter, blev småförbannad när jag inte vann någonting, men sken upp som en sol när jag på väg ner till Malin o Kenneth hittade en tjuga! Innebärande att jag bara fölorade en femma på den där nedrans lotten! Det kanske betyder att man skulle köpa en lott imån med när det blev så billigt? =D Summering av kvällen: Underbar. världens bästa vänner, god mat och sysselsättning!! Och med all den energin jag hade i kroppen så är det svårt att inte må bra! Riktigt gott humör! Bingo för det! Nu är det sängen som gäller! Känner jag mig själv rätt kommer jag ligga och läsa ett antal timmar bara för att jag är en sån mupp som inte har vett att gå och lägga sig....men åandra sidan även om jag inte gillar att sova bort hela dagarna så tycker jag ju ändå om att va uppe om nätterna, och nu när jag vet att jag snart ska börja jobba igen och få tider att passa så kan jag väl få passa på? Egentligen dum tanke, bättre vore om man vande sig istället, men vi låtsas inte om det...oj vilket avslut det blev här då! Nu samlar vi krafter för morgondagen, för vem vet vad som sker då? lyfta sten och putsa fönster. tjoho =)

Kommentarer
Postat av: jag

SÅ arg man blir när man skriver och håller på och allt skiter sig! Jag hade ju styckeindelat allt och lagt in en bild! klockan är för mycket för det här!

2010-03-17 @ 01:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0