tandborsten har flyttat ut...

vilken dag, och vilken gårdag......mina dagar går åt åt tankar.

drömma eller inte drömma? i morse var jag med om en märklig sak, kan man tro att man först vaknar och hör nåt man trodde var omöjligt, intalat sig att det måste varit en dröm, och sen vaknat igen av att man hört samma sak igen och bekräftat att wiiiie så skönt!!!, då var det verkligt, och sen somnar man ännu en gång och när man vaknar är man helt säker på att det var en dröm för att det var för bra för att du ska kunna tro att du skulle kunna......när det hela var så verkligt! sen vågade jag inte somna fler gånger, gick upp, plockade in disken, kokte kaffe och satt sen på baksidan och lyssnade på kossorna och lammen...en härlig stund tillsammans och sen hemdags...så mycket man kan skriva och så mycket man kan tänka men så lite jävla skit som kommer ur truten på en...blir vansinnig. Jag stänger av nu och väntar til hösten istället...är helt säker på att man är klokare på sig själv då.

Det är inte konstigt att man är rädd för att öppna käften när man vet hur jävla fel det blir...HUR SVÅRT SKA DET VA ATT KUNNA SÄGA DET MAN TÄNKER!?

Har haft en märklig dag. Helt ljuvlig till och från, och helt uppriven dom andra tillochfrånen...

Funderar på att isolera mig fram till jag åker, då kan man stänga av allt och ha en känslopaus fram til hösten för att sen plocka fram det igen när man är hemma. Bli lite schizofren medans man är borta och ägna sig till 100% åt jobb och Oslo-vänner och när man kommer till karlskrona igen kan man stänga av Oslo-livet och börja känna för Karlskronavännerna........

Det är nog inte nyttigt att tycka om någon/några andra när man inte tycker om sig själv...

Cpt Morgan, tack för den här stunden och god natt på er andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0