vansinnig!

Börjar tröttna nu. Längtar till jag får börja jobba så det värker. Min egen dumhet straffar mig med ångest och misstro. Kan man få gå en kurs: Att lära sig bli vuxen och ta ansvar? Suck, mitt nöt. men som dom säger själv göra själv ha...så jag kan ju ligga här ikväll under täcket och stötta earth our hela natten...

Längtar efter sysselsättning och pengar...och jag längtar till hösten med. Pratade med J innan. Om han ska till San Diego i vinter ska jag ner och hälsa på en månad eller två!

Börjar märka på mig själv att jag blir mer och mer osocial. Och jag avskyr människor mer och mer för varje dag. Framförallt tjejer...men det har ju sina förklaringar det med. Blörk för tjejer! (nu menar jag inte mina underbara vänner) men allt annat jävla pack, både blondiner och rödhåriga och brunetter och tjocka och smala. Kan ha liiite att göra med att jag inte ens orkar med mig själv precis nu. (men inte bara, det finns en liten orsak till...)Ska bli skönt till tusen att få börja jobba!! jag vill nu!!! bara få åka 65 mil härifrån och börja om...Gör om, gör rätt!

Har varit duktig och diskat iaf. Det är ju det minsta man kan göra för att våga berätta för far...Suck Frida...Nu ska jag försöka dränka mig i duschen...blubb blubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0