Äntligen hemma =D

Oh lord så gott att få komma tillbaka till Oslo. Har varit lite av en vecka ja! puuuh, blir mer semester att va här och jobba! Får se när nästa hemresa blir, den vill jag inte bara tänka på.

Körde från karlskrona igår vid halvtvå, och kom faktiskt ända till karlshamn innan det blev stopp. Asfaltering ja, så fint, på en lördag. hejja hejja. Stod där en halvtimme och svor en stund, men sen när kön släppte så var det bara jag och bilen som räknades =D
Hämtade elin på jobbet, hon satt så fint och väntade på mig i solen utanför mässan och njöt. Så körde vi hem till henne och Anton, för att sedan gå ner till Maxi och inhandla oxfilé, champinjoner, paprika, sparris, lök, broccoli och massa gott så grillade vi grillspett när vi kom hem igen. Det var ju helt sjukt gott. Det var fan inte billigt, men lätt värt det. Satt i kvällssolen på balkongen och bara njöt och åt och pratade.

Steg upp halv nio i morse och kände att jag var stel i rygg och nacke, och så satt jag och borstade håret och vred väl på nåt vis så det smällde till och det känndes som att huvudet skulle trilla av. Åkte bussen med Elin in till Centralen och så skiljdes vi åt när hon åkte till jobbet och jag till Oslo =D

Så nu sitter man här och är trött och sliten efter en lång åktur och en skadad nacke, och pencillinet gör en ju inte piggare vill jag lova. Även om det gör gott.

Nu blir det en lugn kväll och så har jag en känsla av att jag kommer skjuta upp alla måsten till imån, packa upp väskorna och prova ut och stryka uniform...men men, jag hinner. Börjar halv tre imån. Sjukt gött det ska bli att få gå till jobbet!

Ha en fin söndagskväll allihopa, jag ska njuta av att va hemma! =D

Måste bara bjuda på några bilder från igår:

Små gottegrisar =)

gott!!!

 

tjock kines!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0