bikrig!

Kan man säga så? Bi-krig kanske. Hade en geting i köksfönstret precis när jag hade kokt ägg och skulle njuta av dom och läsa tidningen...Jag har kommit fram till att jag är rätt mesig alltså. Tog ett krampaktigt tag om tidningen och smög mig försiktigt fram till satansskapet och *PANG!* Missade.... oohade och wiiade en stund och samlade nytt mod. Väntade fint på att han skulle landa på ett lämpligt ställe och kom fram till att, NU när han sitter på gardinen är bra. *PANG* Och träffade sådär halvdant så han vimsade iväg...sen slog jag honom tre gånger till när han låg på fönsterbrädet och då blev han stilla. då satte jag mig ner och skulle äta och nog fan börjar han slicka sina sår. men sen tror jag han tuppade av igen och jag tänkte att han får ligga där till Far kommer. Jag tänker inte ens reda till gardinen eller plocka upp blombladen!

Nu ska jag springa upp på stan och möta mamma och köpa hårfärg så vi får bukt på det!

ha en strålande dag så kanske det kommer mer att läsa i eftermiddag om min spännande vardag ;)

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0