det är svårt med rubriker...

Oftast känns det som att rubrikerna bara kunde blivit: IIIIHHH! eller WIIIIE eller WEEEEEY eller kanske YEEEEHAAA! För typ så känns det. Sånt lyckorus i kroppen som inte kan föklaras. Jag är bara glad att jag är glad =)

Är trött som en gris nu. Var en lång dag på jobbet men riktigt kul! En tur på sörlandsbanan är inte fel. Är massa mysigt folk där och jag bara älskar ju dialekterna på det hållet! Då pratar man gärna lite extra med dom som vill =D

Och som utlovat:

tadaaa!
Tänker inte under några omständigheter ursäkta varken bilden, uniformen eller mig, för jag gillar det!
Jag trivs och har det sjukt bra, ska ni veta!

Dock lite bekymrad över min Anita. =S Ska bara överleva min pencillinkur och återfå min energi så ska jag försöka hjälpa till mer =) *Me love you, you know*

Nu ska jag blunda några timmar. Räknar med att vakna på samma vis imån. En kattmamma som kuttrar som en duva så man får lust att *piiiiiip* (censurerat) henne, för det är ett RÄTT enerverande läte, och i tillägg då fyra kattbebisar som är som studsbollar. Dom är på både väggar, golv och tak! Och i min säng och i soffan och i upphängd tvätt och i gardiner och ja....ni fattar. Dock är dom ju så söta så man måste bara skratta åt dom jämt!

Kan också tillägga när jag ändå är här, att det blåser som satan ute. Regn och rusk och värsta orkanvindarna. Väntar bara på att taket ska lyfta och jag känner vinden vina i håret....eller nåt...nej usch, god natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0