faen vilken kväll det blev!

Nu känns det som att jag blivit överkörd av tåget! Har varit en helsikes kväll! Började lugnt och stilla hos Malin. Lite alkoholfritt för oss som inte fick dricka och öl till resten. Klockan var väl runt ett när vi väl pallrade ut rövarna genom dörren för en sväng på stan. Gick in på playbar och ut lika fort, för att strosa bort till stars and stripes för att sitta där och titta på folk. Satt och snackade lite skit jag, Far och en tjej som heter Frida som egentligen är kompis med Malin. sedan flyttade vi ut och skulle röka och där fastnade vi. =) Trillade in både ett och två och en massa fler välkända ansikten. Fick träffa och krama om både Simon och Karlsson som jag inte träffa på ÅR! det var häreligt. fulla och glada som as =P Och så lite mys med Patrik och Smulan och så snackade lite skit med Dufwan som man inte heller snackar med varje dag!

När kl var tre var det dags att köpa fyllemat till Papps, och gick förbi Banes grill och skulle hämta en hamburgare. Där var det KAOS. Fimpen stod och tog emot en jävla massa stryk från nån äcklig hjärndöd flintsumo som hade ett så jävla tråkigt liv så han var tvungen att puckla på nån. För första gången i mitt liv ringde jag 112 och tillkallade polisen. Fy fan vad det är äckligt att höra knytnävslag mot en människa. Skakade som ett asplöv gjorde jag men lyckades få fram både adress, vad som hände och tillochmed mitt eget namn och nummer. I´m good. men dra te helvete vad jag är glad att jag åker imån! Nästa gång är det väl mig dom bankar eftersom jag ringde snuten, och sumons polare stod ute och såg mig med telefonen. Tror tillochmed dom kan ha hört vad jag sa. Men dom verkade inte heller tycka det där boxandet var så meningsfullt. Ja ja då må det va hänt!

Nu har jag iaf krupit ner i sängen och ska sova som en gris alla fyra och en halv timmarna det är kvar innan vi ska upp!

Allt i allt har det varit en väldigt bra kväll, men med ett dåligt slut. Men så är det ibland. Är glad jag var nykter annars hade jag förmodligen blandat mig i det där bråket och själv fått en känga. Jag är inte känd för att hålla mig lugn på fyllan när sånt händer. Men nu gick det ju bra iaf, förutom en sprucken läpp och en rädd Fimpen.

God natt som faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0