HAAARRYYYY!!

Ja så var man vaken igen =D har iofs varit uppe sen kl nio och fått lite vettigt gjort, men inte riktigt lika mycket som igår! Har fått i uppgift att skriva namnen på alla gästerna till konf. på borskort med guldpenna...vet inte hur det ska gå, jag är inte helt känd för min handstil... men jag får göra mitt bästa =)

Väntar på att Lasse ska ringa från jobbet med, och se om det blir så kallad "harrytur" till sverige. Behövs ju lite mat och sånt och då gör man bästa i att åka till svea rike heheh det vet ju alla ;)

Idag är det iaf strålande sol och hyffsad temperatur, så snön är borta igen, tack och lov, igår började jag fundera på att plocka fram julstjärnorna och skriva önskelista till tomten, men jag slapp =D

Jag mår så bra! Och det är en helt suverän känsla! Just nu så bara stortrivs jag med livet fullt ut. Det kunde bara inte vart bättre precis nu!

Ha en suverän dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0