hårfärg och dränering =P

Efter gårdagens våldsamma start med krig och död så lugnade det ner sig och det var en lugn dag. Var hos mamma och hjälpte henne med håret. Utväxten var hon inte så nöjd med, så vi fyllde i med lite bottenfärg och la på lite slingor. Jag vill mena att det blev ett strålande resultat med tanke på min brist på kunskaper innom färg och form och frisörvetenskap =) Men som Alma sa när Ronjas kompis frågade om jag kunde klippa: Ja det kan hon, hennes lillasyster är hårfrisörska =) hihi då var jag tvungen att le lite =)

I all min enfald trodde jag att efter att ha färgat slingor ett antal gånger i mitt liv med hemmagrejjer och aldrig blivit bra så var jag tvungen att testa bara en gång till... När jag körde upp till Jimmy och flickorna var jag inom Maxi och köpte en burk färg....så nu ser jag ut precis som innan fast med tuggummi-konsistens på håret istället för mjukt lent bebishår, men hellre det än att se ut som en polsk hora med morortsfärgat hår =P hehe att man aldrig lär sig ;P Men sålänge hoppet fanns där om ett lyckat resultat så mådde jag ju bra! =D

Idag har jag varit hos sköterskan och blivit av med alla slangar jag satt fast i, så nu har jag bara ett plåster! =D nice nice. Nu ska jag göra mig klar för att bli hämtad av Olis. Han ville ha sällskap till Kalmar för att handla en Ac till sovrummet. Jag kan förstå honom...om att vilja ha en Ac till sovrummet alltså =P

Och så blir det göteborg imån känns det som. Måste ju vänta på att renault´n kommer hem. Han är hos doktorn för han har sprutproblem ^^

Hehe så är det ibland! Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0