how do we feel?

Är så vansinnigt trött. Jag undrar om jag har kommit fram till varför jag mår bättre i Oslo. Här i karlskrona känns det som att det finns så många måsten. Många som vill träffas mycket och ofta och pressen på mig blir så stor så jag egentligen inte känner för att träffa nån. Det är hyemskt men sant. Dom som vill träffa mig måste helt enkelt ringa och tjata på mig för jag har svårt att prioritera. Finns så klart många ja skulle vilja träffa och ändå känner jag inte för nåt, och då börjar mitt konstant dåliga samvete för allt att attackera mig. Jag kan bli galen på mig själv för att jag känner att jag måste ställa upp för allt och alla. I oslo är det inte alls likadant, men det är klart, jobbet tar mycket av min uppmärksamhet och det är skönt. Låter som att jobbet är hela mitt liv, men så är det inte. Det är jobbet som gör att jag orkar ha ett liv. Som det känns nu så kommer jag nog inte flytta ner hit igen...

Rätt skönt att man kommit fram till nåt iaf... Nu ska jag nog ta en powernap tror jag. Det är jobbigt att va vaken när man bara tänker en massa skit...

Bläääsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0