Imponerande!

Sagt och gjort, igår efter att jag skrivit i bloggen pallrade jag mig upp på cyklen, i 40 minuter faktiskt. Då kan jag lova det var svårt att stå på benen sen. Jag cyklar i takt med musiken på mp3spelaren så när det kommer en snabb skön låt så cyklar jag snabbt på lätt motstånd och kommer det en lite lugnare låt så ökar jag motståndet och trampar i uppförsbacke =)

Jag är imponerad över mig själv hur jag har kommit fram till att uttrycket: var man är sin egen lyckas smed...stämmer väldigt bra! Man kan inte klaga över sånt som man kan göra nåt åt själv, Jag bestämde mig för att göra gårdagen bra, och jag lyckades!

Jag har egentligen gjort mig själv en väldigt stor tjänst genom massa saker. Att flytta tillbaka till Oslo känns fortfarande som helt rätt, och för varje dag på jobbet så mår jag bättre och bättre. Utan att skryta så har jag nog varit ganska saknad och det är en härlig känsla =)

Nu är det söndagskväll och jag har precis kommit hem från jobbet och ännu en strålande dag på Dovrebanan!
Snart ska det ätas lite god mat och sedan blir det promenad och så får jag väl kanske öppna NSB-biblen och se om det jag lärt mig sitter på näthinnan, för imån är det prov ;) Har en känsla av att det kommer gå galant, men man ska ju aldrig ropa hej förrän man kommit över bäcken, men en bra magkänsla är en bra början =)

Jag är nog lite ond...men bara mot folk jag inte gillar...och det mår ju inte dom sämre av sålänge man håller det för sig själv =P

Ha en fin söndagskväll alla ni bakfulla och inte bakfulla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0