jenter som kommer, jenter som går...

Jupp, det är den som spelas på radion nu! Lite småskön låte =D

Fick igår ett samtal från vakta som undrade om jag kunde börja kl 13 idag istället för halvåtta...haha med dubblet betalt så...okej då ;)

Var ändå uppa halvåtta imorse, och har hunnit med att vika ihop torr tvätt, hänga upp en maskin tvätt, slänga i en ny, fullt diskmaskinen och kört den, plockat ur den och satt i nytt, jag har även sorterat 485974839 st sockar i alla former färger och storlekar och hunnit med 40 minuter på cyklen och en lång dusch! my god im good liksom =D

Är dock väldigt förvirrad....kolla här, igår när jag gick hem från trikken såg det ut så här:
fiiint!

och då kände jag mig ungefär såhär!:


men idag när jag vaknade såg det ut såhär:



Och vet ni!? Nu ser det fanimej ut såhär!!!:



helt sjukt och i maj månad! Men nu har jag bråttom, ska studsa i uniformen och glida ner till trikken!

Ha en strålande dag och hoppas för min skull att snön har smält till jag kommer hem ikväll!

 


Kommentarer
Postat av: mia

Usch förhoppningsvis känner du av våren här!pussssss

2010-05-04 @ 13:26:10
Postat av: Jag

Idag skiner solen dock och det är behaglig temp. Var bara ett taskigt bakslag igår! ;)

2010-05-05 @ 09:57:15
URL: http://nallepia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0