long time, no seen =P

Ja tänk, tre dagar sen man skrev här och det känns längesen =D Har iaf blivit nästan helt fri från förkylningen, lite snorig bara men överlever nog det med =)

Har haft en fin jobbhelg får jag väl säga. inga större missöden. Några sura bergensare bara, men det får man ta på den banan! Och cedricks konfirmation gick helt smärtfritt med. Tror dom är glada att den är över och det gick bra =)

Själv har jag två dagar på jobb kvar innan det är dags för en veckas ledigt! weeey, och på fredag kommer lönen! my good det blir fiint!

Har dock lite bekymmer med mig själv och min vilja: Först blev jag asglad och tänkte yey då kan jag åka hem och så bokade mamma tid hos doktorn, och nu har jag egentligen inget behov eller lust att åka hem. Är bjuden på grillfest på fredag och tänker iaf vara med på den, och sen får vi se om jag åker hem på lördag eller söndag! wep wep!

Allt flyter så jävla bra nu!
Nu ska jag gå och titta på film ;) yeeeeeeei =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0