Ramlösa och hemmaplock!

Det är så vansinnigt skönt att börja sent ibland. Och idag vaknade jag inte ens av familjen som var uppe vid halvåtta, men åandra sidan var jag rysligt trött igår. Steg upp halvtio idag och tyckte jag hade förtjänat den sovmorgonen =) Har ändå hunnit med att plocka ur diskmaskinen och plocket ner alla koppar glas och tallrikar som stod på bänken både från igår middag och dagens frukost. Ingen som har tid att göra sånt så tidigt på morgonen, och jag vill tro att Anita gillar att komma hem till ett städat kök =) Jag gör vad jag kan för att hjälpa till här och visa min tacksamhet =) Har även satt igång en maskin tvätt, så får vi se om jag hinner hänga upp den innan det är dags att gå till jobbat vid halvtvå-tiden =)

Jag tycker dock lite synd om min näsa...Har snytit mig så mycket så det känns som att den håller på att lossna från ansiktet...haha det hade sett förbaskat roligt ut =P

Have a nice day in sunshine =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0