så var vi här igen!

Jag strålar, jag jublar, jag bubblar av lycka och ändå är det inget mer än precis ALLT som är precis skitbra! Ligger platt fall på sängen efter en jobbig dag och kan inte låta bli att le över hur bra jag har det. Tillochmed i mina öron låter det helt obegripligt att man kan må så bra. Ingen egen lägenhet, ännu ingen lön, singel, Men jag har ett jobb jag älskar att gå till, jag har vänner som ersätter allt vad pojkvän heter....(nästan, haha!) Jag bor med folk jag älskar, och på fredag kommer lönen och det är vår!!!

Och då ska det tilläggas att jag är förkyld, har jobbat hela långa dagen och i tillägg var tåget en timme försenat in till Oslo, jag har sovit få timmar, jag stressade hela förmiddagen och lagade mat så Anita skulle slippa det när hon kom hem, hängde tvätt...Ja jag har hållt igång helt enkelt och trots att jag är så trött så bara måste jag skriva lite här innan jag ska släcka ner för kvällen...Jag lever på livsglädje, inte vila just nu. Men det kommer nog en dag när jag sover ett dygn eller två för kroppens skull =D

Var på besök ikväll efter jobbet. Trots att det var så sent, men jag blev mer eller mindre övertalad...och så var jag ju lite nyfiken med. =)

Jag hoppas ni med har det bra där ute i världen

Och er jag älskar, ni ska veta att jag saknar er, men ni är liksom med mig överallt iaf =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0