snart långledigt!

Shiit, sov läänge idag! Men tror jag behövde det! Har varit några intensiva dagar med jobb och filmtittning och kaffedrickande och städ och plock och bara allmänt tänkande! Har iaf haft en strålande dag genom att börja med att cykla, sedan ner till stan och träffa Kenneth och ta en kaffe och en prat och sedan på jobb, väldigt stilla i tåget men desto mer liv i caféen då vi var tre service som är fantastiska på att blurra och babbla om allt som hör livet till!

Har nu suttit i två timmar och tittat på lägenheter...det är vansinnit dyrt, men har hittat några jag ska läsa igenom imån igen och om jag fortfarande tycker dom ser bra ut imån ska jag ringa på dom. Man kan ju flänga runt och titta iaf!

Har så beslutsångest för helgen så jag vet inte vart jag ska vända röven! blubb blubb!
Oslo, gbg eller k-na? grillfest, syskondate eller allmänt k-na-supande? möjligheterna är oändliga ;)

Nu ska jag sova, och vet ni, jag tänker inte ens tvätta av sminket idag! för jag ska ta en cykeltur i vardagsrummet imån, (och då gör det inget om sminket hänger nerepå kinderna!) sen en lååång dusch och sen ska jag jobba några timmar innan det är långledigt för hela slanten! Och på tal om slantar så sägs det att dom ska trilla in imån =D Isåfall ska jag ringa en vän eller två och fråga om ölen skall ölas som ölen ölas skall! =P

yuppyupp, och om ni undrar så är jag lika glad som igår och imån har jag planer på att vara ännu gladare. Hur jag nu ska lyckas med det? Allt går med vilja, våld och vaseline! =D

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0