sol i kalmar

Ja, då har man varit i kalmar med lilla Ola då. Fick köpt två överdelar och se solen! Olis köpte en massa kul. Jag lurade in honom på new yorker och därifrån kom han ut med ett par jeans, två skjortor och en huvtröja. Mycket fint. På hemvägen stannade vi och åt kebab och jag är fortfarande mätt som ett svin! Och så lekte vi: Vem ser först vilket märke och vilken modell det är på mötande bilar. Måste jag säga att jag förlorade? haha med min syn borde jag inte ens köra bil tror jag. Ska försöka bli bättere på att använda mina linser =P (för det har jag aldrig sagt innan)

Men när jag kom hem försvann allt humöret. Jag känner för att slå och sparka på nåt som går sönder i småbitar. Gråta och skrika högt som fan. Vet inte vad som hände. Frustrationen flödar i kroppen. Helst skulle jag vilja gå upp på ´stars´n stripes uteservering och titta på folk och ta en öl...men det skiter sig fullständigt med pencillin och det att jag ska köra imån. Ska köra så fort renaultn är fixad! Ska köra och köpa en cd eller två och spela djävulen och bara låta bli att tänka. Bara vara jag och vägen! aah det blir skönt!

Ha en fin fredagskväll hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0