Som nykär!

Vet inte vad som händer med mig! Satt på trikken på väg hem från jobbet ikväll och det bara bubblade i magen av lycka. Precis som att va tok-kär fast utan nån att va tok-kär i! Är bara så vansinnigt glad för livet just nu! Det går inte att beskriva. Låter bara som nåt lyckorus efter en flaska vin eller nåt, men allting är verkligen tipptopp!

Dagen på jobbet har varit bra. Inget mer än vanligt, men en bra dag liksom! Och så kattbebisarna som är så söta så man kan dö för dom! Har haft dom här i soffan och gosat massor! Så kul när man börjar se personligheterna. (kattligheterna??? =P) växa fram! Och när vi pratar om det så kan jag berätta att vi har fått tre bebisar till....jupp, ni såg rätt. Den andra honkatten har nedkommit med tre ljuvliga kräk till. En av dom var så fin så det var ofattbart. Ser exakt ut som en tiger!!! Heeelt ljuuuvliga varelser. Alla djurbebisar är söta, men det finns inget som mäter sig med kattebebisar. Så är det bara!

Jag längtar massor till helgen! Jobbar tidigt på fredag och när jag slutat så är det hem och duscha och sen rätt till världens bästa Silje! Ska koppla in playstationet och dra igång singstar precis som på gamla dar! o my good så bra!!! Och på lördag är det schlagerfest hos Henrik! Så kommer Jostein och Marius och så ska Anita med och det kommer bara bli så kul!!! Skitkul ska det bli!

Life is a flower!Som dom sa ace of base...det var dom va? =P
Nu blir det sova en sväng! Ska se om jag får plats i sängen...det ligger en mamma där och fyra bebisar...spännande, annars får jag väl gå och lägga mig i deras bäddade låda som dom inte använder... =P
Men vad gör det när man är lika glad ändå?!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0