tisdag va?

Ja, så var tisdagen i full gång! Väcktes halvåtta även i morse och kattkräken. Dom har GAAAANSKA mycket energi just nu. Full fart överallt hela tiden. JAg lyckades dock somna om en lite stund med några av bebisarna i sängen. Inte helt lätt men det gick =) Nu har jag ägnat några minuter på cyklen med. Känner att det är dags att ta tag i det igen! Ingen rast ingen ro! Så nu är det på tid med en dusch. och så måste jag packa upp väskan med efter sverigeresan. Ser inte så kul ut att den ligger mitt i hallen!

Sedan är det jobb vid halvfyra och innan det ska jag ta en liten kaffe med Nanna när hon kommer in med 62 vid halv tre! Ska bli mys. Var längesen vi sågs.

nehepp, lite nytta var det ja! En god tröst iaf att det är sista dagen med pencillinet. Hoppas all styrka och energi kommer tillbaka med full kraft nu! Bara det att man är igång och jobbar igen gör att det blir lite lättare alltihop!

ha en fin dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0