tröttsamt kan man säga!

Är helt vansinnigt trött. Blev en ordentlig fest igår när man väl kom hem! Satt i bilkö i typ en timme, efter att ha kört smärtfritt i över tre timmar och precis innan jag ska köra igenom listerby så blir det tvärstopp för att nån smarting bestämde sig för att krocka precis där så E22an blev avstängd i båda färdriktningarna. bläsch, men sen släppte dom till slut förbi oss. Då var det rätt hem och på med nya kläder och nytt smink som inhandlades i går förmiddag i göteborg med storasyster! <3

Festen blev trevlig, dock så var vi lite småslöa allihopa kändes det som...men när vi kom upp på playbar blev det bättre. =) massa shot senare var vi skitfulla allihopa! Kvällen avslutades dock med ett jädra gräl med lilla Ola. Vet inte vad som hände men han blev arg och jag blev arg och ledsen. Men vi har pratat idag och nu är allt lugnt. Har väl egentligen inte pratat om vad som hände, men jag orkar inte bry mig. Bara vi inte är ovänner så är jag glad.

Längtar egentligen hem till Oslo. vet inte riktigt vad jag gör här...Känns märkligt får jag säga. Blir fint att komma hem igen och jobba så får vi se vad som händer resten av sommaren.

Tyvärr är jag askass på att fotografera, så bilder blir liksom sällan och aldrig tagna. Ni får nöja er med mina fantastiska historier om mig och mitt faelaktiga liv!

Nu är det natten och jag ska sova. Som en gris faktiskt! Drömma söta drömmar om lycka och välgång i livet =P

Nattinatt alla goingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0