uppdatering...

...av vad? Ni vet ju att jag mår bra. Har haft en bra kväll med! det enda jag egentligen känner för att skriva är vad jag verkligen känner, men vet ni hur det det skulle se ut? Jag kan börja skratta bara jag tänker på det.
Det skulle nämligen bara bli ett WEEEEEY, WIIIIIIIEEEEE YEEEEEEEEY! Med krusiduller och blommor och stjärnor och gärna lite glitter kan ni föreställa er!

Precis så är det jag mår. Jag har en glad liten röst i kroppen (eller hjärnan kanske) Som bara tjoar och skrattar och weeeyar lyckligt. Vilken lysande stjärna ska jag tacka för mitt just nu perfekta liv? Mig kanske? Jag hade aldrig klarat detta utan mig!

Nu ska jag sova en blund, för imån ska jag cykla ett par mil tänkte jag. nu när jag slarvat så. Men det är inte mitt fel. Jag har haft en snorig djävul som krampaktigt hållt sig i min kropp i nästan en vecka, och jag har inte velat reta honom för då hade hans grepp om min näsa och hals hårdnat, men nu när han har börjat släppa och vi nästan är vänner ska jag pallra upp rumpan på den förfärligt härliga cykelsadeln! Mp3n ligger på laddning inatt så den kan underhålla mig =D

HAHAHAHA! Så känns det =D
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0