weeey!

Bortsett från att jag har fått en megaförkylning så mår jag fantastiskt bra! Lasse ringde tidigare idag och sa han inte kunde gå från jobbet, men han frågade om jag kunde tänka mig att dra själv...då höll jag på att skita ner mig av nervositet, och började fundera på vad jag hade för vänner i Oslo som kunde tänka sig följa med...Slog en signal till Silje och tänkte, till 99 procent så jobbar hon eller är ute och far, men tänk hon var ledig och blev jätteglad för att jag ville hon skulle med!

Så när Lasse kom hem med bilen så drog vi på Harrytur, jag och underbara vackra Silje. Helt vansinnigt skön känsla att bara dra iväg en sväng så! Två fantastiska människor (i en mindre fantastisk bil) =P hehe och när vi kom fram så var där nästan inte en käft. Det var så otroligt skönt att bara gå omkring och plocka på sig massa billig god mat och inte ens behöva köa med snurriga norrmän ;)!!! =D Helt suveränt, men nu är det nog dags att blunda! bara hoppas jag får sova för hostan och täppta näsan... Ska svälja ett rör med brus c-vitamin och snorta i mig en flaska nässpray med menthol så ögonen tåras, och sen ska jag tänka positiva tankar så jag kan va pigg på jobbet imån!

nattinatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0