Förlåt!

Jag har visst tappat stinget här!? Hinner liksom inte med, ska bara kasta in ett inlägg och berätta att allt är helt toppen! Har vrit ute på praktik i tågen i fyra dagar nu. Efter första dagen så var jag sugen på att ge upp. Jag hatar att göra saker jag inte är helt säker på, eller helt trygg med. och alla dessa biljetter är inte lätt! Andra dagen gick något bättre men jag var fortfarande inte helt säker på vad jag gett mig in på, men nu idag, efter fjärde dagen så tycker jag det är väldigt kul! Och jag har en helt suverän handledare! Vi kommer väldigt bra överens och nu kan jag ju bara tala för min del, men jag stortrivs med både praktiken och henne!

Idag fyller s-e år. Han fick senaste Ed Hardy-parfymen och ett par mysbyxor. Han luktar gott =D

Nu blir det sängen! Börjar jobba kvart över sju imån, och färdig halv två, sen är det helg =D

God natt alla!

(Ska försöka bättra mig här och ge en bskrivning på helgen som gick när mor och far var på besök och anitas och lasses dubbla 40-årskalas gick av staplen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0