helg iaf...

Är ganska låg nuförtiden...Vet inte vad som har hänt. Det enda roliga är jobbet typ. Tror jag har tappat meningen med  livet. Är man gjord för att födas, äta, jobba sen dö? VArför liksom? Ser inte helt poängen. Inte så att jag är självmordsbenägen allts, så illa är det inte...Tror egentligen bara jag är nere i en svacka, och säkert en släng av vinterdeprition. Gillar inte vinter. Snö kalt och jävelskap...men men, nu ks ajag inte istta här och böla.

Var vinkväll hos Anita igår. Väldigt trevligt! Men det finns en bra anledning till att killar är lättare att umgås med. Hur trevligt det än var, så kan det erkännas att damer har ett stort behov av att bli sedda och hörda, så där satt alla och pratade i munnen på varandra för att överrösta och höras och få ut det man hade på tungan. Sedan åkte vi ner till byen, till ett ställe som heter Tordenskiold, vääldigt mycket folk i alla åldrar, men väldigt trevligt. Sedan hamnade vi på ett hotellrum med en man, och så kom det en kvinna med en flaska vin...sen försvann dom två så då stack jag och Anita. Herregud...inte mycket förstånd man har när man har druckit alltså. Men kul hade vi. Sen gick vi till burgerking och fick oss nattamat. Jisses, gott! Som alltid =P

Just nu sitter jag som en padda i soffan och njuter av tystheten och lugnet. Samlar mig lite och laddar upp för öl med Aimar ikväll. Och så blir nog Anita med med =) Blir bra det här...men inga shottar ikväll. INGA! =P

Och så igår så kände jag att jag behövde en förändring, och eftersom jag så länge har tänkt på att klippa lugg, så fick det bli så! Fram med ikea-saxen och klippte av hela luggen =D höhöh roligt roligt!



Ser ju glad ut iaf. =P ja ja allting löser sig till det bästa, det gör det väl?

Trivs iaf väldigt bra på jobbet! hur kul som helst. Ska fråga om jag kan få en 200% anställning =P

Nä, nu ska jag gå över till anita, för vi ska laga mat ihop =D Tur man har vänner!

Ni vet vilka ni är och ni är guld värda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0