iiiiskallt...

Lägenheten är kall, och jag fryser långt in i benmärgen. Säkert både för att jag är trött, sliten, frusen, ledsen och allt som hör till både vintern och uppbrott.

Stackarn, han bara gråter. Vet inte vad jag ska göra för honom. Jag måste följa mina känslor för min skull. Jag hoppas han kommer över det fort. Blir ledsen av att se honom sån =(

Btw så snöar det. Marken är helt vit. Frusna änglar gråter? Jag vet inte, men vintern är iaf här med minusgrader och is i vinden.

Ändå känner jag att jag gjort rätt. Dock hade det varit lättare om det hade varit ilska med i bilden eller om han hade gjort nåt fel...Stackars stackars.

Jag måste iaf sova nu känner jag, bedöva lite. Det var skönt att gå till jobbet idag, och hoppas på att det blir detsamma imån. Det är lättare att klippa biljetter och kupongkort än att prata känslor.

God natt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0